Elif-ayaz bişey danışmak istiyorum 21 haftalığım sancı ile acile gittim parmak ucu açıklığım olduğunu söylediler alt muayene ile yatış önerildi ama küçük bebeğim olduğu için evde imza atıp çıktım ne yapabilirim bu konuda hiçbir fikrim yok açıklık kapanır mı bana da yardımcı olur musunuz lütfen