Eylul41 geçmiş olsun namazı oturarak kılabilirsiniz ben öyle yapıyorum çünkü banada sakın lavabo harici kalkma dedi doktor.abdest ve lavaboyu aynı zamana denk getiriyorum ki kalkınca tüm işimi göreyim. Sık lavaboya çıkıyorum zaten. Hatta oturma bile dedi oturmamaya çalışıyorum bende yemeği bile uzanarak yiyorum. İğne ve kontrole gidince mecbur ayakta duruyoruz zaten. Ayakta durdukça rahim dikişlere baskı yapar diye sürekli uzanın diyorlar. Riske atmak istemiyorum bende temizlik sebebiyle rahim ağzı kısaldı keşke yapmasaydım diyorum