1Demett 1prens1prenses_ devletteki doktorun yazdiklarini soyledim tamam kullanmaya devam edebilirsin dedi d vitaminim damla formunda olan digeride demir ilaci
Cosimaniehaus 1prens1prenses_ hamileyken hem elenatal 2 hem de demir hapı kullanıyordum bir de d vit kullanıyordum
Almira_ 1prens1prenses_ ya aslnda ne kdr az ilaç takviye o kadar iyi ama maalesef gebelikte her şey alt üst olduğu için kan ve demireecbur kalıyoruz yoksa tek başına multivitamin keşke yetse
Elaelaelammm 1prens1prenses_ kan testi yapıp ona göre veriyorlar belki de sizin ihtiyacınız yoktur o yüzden vermemiştir benim kan değerim düşük
Erd_mel 1prens1prenses_ Ben de büyük ilaç içme fobisi var içerken boğulmaktan Korkuyorum bu yüzden elanet al 2 kullanıyordum ilacı delip meyvenin üzerine döküyordum öyle kullanıyordum Bu yüzden bebeğim zayıf kaldı haftasından bir hafta geride Şimdi artık Korkum da olsa travma yaşaya yaşaya o ele natalı bütün olarak her gün içiyorum Ayriyeten demir ilacı ve D vitamini de kullanıyorum mutlaka kullanın bebeğin iyiliği için kullanmak istemiyorsanız da beslemenize çok dikkat edeceksiniz her gün protein yemek şart
Yogurtlupilav 1prens1prenses_ 2. Kutum. Folik asit kullanma gerek yok dedi benimkide, içinde varmış. Magnezyum kullanıyorum ek olarak, birde demire başlamam gerekiyor ama bir türlü fırsat bulupta kan vermeye gidemedim (4 hafta oldu😄)
Kur 1prens1prenses_ benim doktorum da demir yada kan ilacı vermedi yanına canım sadece d Vitaminim düşük diye d vitamini verdi yanına doktor daha iyi bilir 15+2 yim
Sinem0135 1prens1prenses_ ben gynferon depo kullanııyırum da vitamini de 20 de kesti onun yerine içinde magnezyum olan vicium d3 diye bir takviye yazdı . Omega dışında bunları kullanıyorum
Symstf 1prens1prenses_ tamamen sizin kan değerlerinizle alakalı benim demirim ferritin değerim çok iyiydi ekstra kan veya demir başlamadı doktorum sadece elenatal 2 kullanıyorum. Yani açıkçası doktorunuz ne dediyse ona göre hareket edin gereksiz yere demir veya başka vitaminlerin kullanımı da zararlı malesef.