Sjsjs 1prens1prenses_ Eleneat2 ve demir ilacı kullanıyorum doğuma kadar kullanacagimi söyledi doktorum
Merve__26 Ben sadece elenatal2 kullanıyorum. Daha 10+6 haftadayım o yüzden ek olarak vitamin vermedi muhtemelen 2li taramadan sonra verecek
Semakantar 1prens1prenses_ ben elenatal 2 kullaniyorum ama demir ve d vitaminide kullaniyorum multivitamin demir ihtiyacini kardilamaz
1prens1prenses_ @Semakantar @Almira_ @Merve__26 @Sjsjs @Enfal_06 @obli @guneseva @Elaelaelammm @Zuhal_Y @Sinem0135 Bana bunu vermişti doktor Sonrası şehir değişikliği yüzünden başka doktora gittim Bana dedi elenatal2 kullan diğerlerine gerek yok dedi Nerdeyse iki aydır kullanmıyorum Tek Magnezyum Cosaspirin Mide ağrısı içinde aspirin şurup verdi
Almira_ 1prens1prenses_ mide yanmasına maden suyu içiyorum düzenli. Anında geçiyor. Mg oranı yüksek mden suyu tercih ettiğim için ekstra mg almama da gerek kalmıyor, kanımda normal. İlk doktorunuzun verdiklerini kullanmaya devam edin bence. Multivitamini kullan kana ve demire gerek yok diyen tek doktor sanırım. Etenatal ile anlaşması baya karlı sanırım 😬
Elaelaelammm 1prens1prenses_ kan testi yapıp ona göre veriyorlar belki de sizin ihtiyacınız yoktur o yüzden vermemiştir benim kan değerim düşük
Sinem0135 1prens1prenses_ ben gynferon depo kullanııyırum da vitamini de 20 de kesti onun yerine içinde magnezyum olan vicium d3 diye bir takviye yazdı . Omega dışında bunları kullanıyorum
1Demett banada devletteki doktor elenatal 2 yeterli dedi ama ozeldeki doktor d vitaminiyle demiri de ayriyetten kullan dedi kullaniyorum bende
1Demett 1prens1prenses_ devletteki doktorun yazdiklarini soyledim tamam kullanmaya devam edebilirsin dedi d vitaminim damla formunda olan digeride demir ilaci
1prens1prenses_ Almira_ çok şaşırdım ya valla 🤣 İykii buraya yazmışım Hemen pazartesi günü alcam demir de
iremarsln37 1prens1prenses_ multivitamin harici demir ve dvit kullanıyorum. Doktor multivitamin de hepsinden az az olduğunu yetersiz olduğunu söylemişti bana
Almira_ 1prens1prenses_ ya aslnda ne kdr az ilaç takviye o kadar iyi ama maalesef gebelikte her şey alt üst olduğu için kan ve demireecbur kalıyoruz yoksa tek başına multivitamin keşke yetse
1prens1prenses_ Nese21 demek ki sorun benim doktorumda Pazartesi günü alayım ama herkesin farklı nasıl ne alcam ki
b-bg 1prens1prenses_ ben elenetal 2 ve demir kullanıyorum magnezyumda kullanıyordum 36. haftada kestim onu doktor doğuma kadar demir ve elenatal devam dedi
Smileylaylom Bende elenatal 2 kullanıyorum ilk zaman sadece onu kullanıyordum. 20. Haftadan sonra gynotardyferon verdi günde 1 taneydi, sonra 2ye çıkardı bir de vicium 3 verdi o da günde 2 tane