_Feslegennn__34 4 gün gecikmem var erken gebelik testinde çıkmadı ama tekrarlayan mantar hastalıgı var şuan vajınal fitil kullandım acaba ondan mı geçıktim bilmiyorum gecen ayda kimyasal geblik geçirdim salı günü randevu aldım bakalım sorun ne yada bebek mi var 🥰 hiç bir hamilelik belirtim yok gecikme dişinda geçen ayki kimyasal gebelikde gögüs hassasiyeti vardi mantar yüzünden gittigim doktorda hamile olduğunu ögrendim doktor 1 ay bekle demişti ama eşime laf anlatamadıgım için gebelik düşündüm bu ayda baklım sonuc ne çıkıcak