Kızlar kafam iyice karıştı bugünle beraber 5 gün geçikmem var dün kan verdim Beta 2 çıkmış aşiri belirtilerım var en belirgin aşiri kasık ağrısı bazen sağ bazen sol oluyor ama bi kaç gündür sol kasık çok ağrıyor öncelikle yürüdüğümde biliyorum orda bi dolgunluk var bişey var ama ney onu anlamadım 😅bu değerle hamile olduğunu öğrenen var mi yükselir mi göğüsler şişti baya şeffaf akıntıda çok bel ağrısı ne arasan var ama neoldugu beli değil bu arada diğer ay da kimyasal geçirdım benim gibi olanlar tecrübeli bacılarım şu bacınıza yardımcı olun 😂