canimbebegim0909 Nasılsınızz?? Buradan konuşalım diye bu başlığı açtım ❤️ yumurtlama takibi yaptınız mı? Belirtileriniz var mı? ❤️
Erva_41 canimbebegim0909 benim 24 aralık isteyerek olmadı kaza oldu adetten bir gün sonra beklemedeyim 4 gözle olma olasığı var mı çok meraktayım 🧐🤣
Briahll canimbebegim0909 bat 23-24 Aralık. Ara ara kasıklarıma hafif ağrı giriyor bazen karnımın içi yanıyor gibi hissediyorum😂 ama muhtemelen psikolojiktir. Yumurtlama takibi yapmıyorum rastgele ilerliyoruz bakalım😂 sizin bat kaç belirtileriniz var mı?
canimbebegim0909 Briahll benim bat 23 aralık yumurtlama takibi yaptım aslında bebek beklediğim için psikolojik olabilir diye belirtilerimi biraz yok sayıyorum mesela sabah sanki midem bulanıyordu ama sonra ay psikolojim bozuldu dedim hiç düşünmemeye başladım ya da işte sol kasığım ya da karnımın sol tarafı ağrıyor aman diyorum gaz sancısıdır ama ne olursa direkt aklıma bebek geliyor 🥹🥹
Briahll canimbebegim0909 benim de karnımın spa tarafına ağrı girip çıkıyor bende senle aynı durumdayım acaba bebek mi diyorum sonra psikolojiktir diyorum. Önümüzdeki hafta kan vermeyi düşünüyorum.
Erva_41 canimbebegim0909 benimde kasıklarıma hep batmalar oluyo belime ağrı giriyor bende pskolojik var gbı hamileyim gbi hissediyorum 2 tane hamilelik geçirdim ikisindede sürekli bu batmalar sayesinde anlamıştım sende inşallahhh vardır ya bende olsada olur olmasada 2 tane var zaten ama yine çok merak ediyorum
canimbebegim0909 Briahll ben de kan vermekten biraz korkuyorum bazen çok erken oluyormuş negatif çıkıyormuş ya ne bileyim bir önceki gebeliğim geç döllenmeydi testte çıkmamıştı o yüzden acele etmiyim diyorum :(
Briahll canimbebegim0909 benim hamile kalır kalmaz kan sulandırıcı iğne kullanmaya başlamam lazım o yüzden erkenden kan vermeye başlıcam. Hayırlısı ile en kısa zamanda nasip olur inşallah hepimize☺️
Briahll canimbebegim0909 aynen canım. Daha önceden 2 kürtajım 2 de kimyasal gebeliğim var. Doktorum reglinden önce test yapıp direkt kan sulandırıcı başla dedi.
Kavun Briahll geçmiş olsun benm de bi düşüğüm bir de dış gebeliğim var hatta sağ tüpüm alındı sanırım benim de kan sulandırıcı kullanmam lazım testi adetten tarihimizden kaç gün önce yapmamız gerekiyor
Yaprakunallar Kızlar merhaba , benimde bat 25, 6sı ve 12si arası yumurtlama haftamdı iki gün hariç diğer günleri değerlendirdim bakalım bekliyorum kasıklarımda tuhaf batma ve değişik his var sancı gibi sızı gibi hafif arada
Briahll Kavun size de geçmiş olsun. benim doktorum adet bitiminde bebek denediğimiz sürede 1 gün oxapar 1 gün coraspin kullanmamı, regl den önce kan testi verip pozitif olursa oxapar ı her gün yapmamı söylemişti. Regl den 1 hafta önce pozitif görende var 2 gün kala negatif olup regl döneminde pozitif olan da. Ben reglden 5 gün önce bugün kan verdim 0.1 çıktı. Olsaydı küçük değer de olsa çıkardı diye düşünüyorum hayırlısı🥰 siz de 3 4 gün önceden isterseniz kan verin negatif çıkarsa da regl döneminizde tekrarlarsınız testi. Siz genetik test verdiniz mi pıhtılaşma varmı diye bakıldı mı?
Kavun Briahll evet verdim var görünüyor düşüğüm o sebeple mi oldu bilmiyoruz sürpriz bi gebelikti o ve bebek düşmesine rağmen plesenta ayrılmadı sezaryen ile ayırdılar sonrasında test yapıldı. İnşallah haklarımızda hayırlısı olsun 🙏🏽