Ya benim adet günüm 72,05 ti beta 3 gün sonra verdiğimde 192,89 çıktı dün tekrar verdim 265,89 çıktı doktor sadece kana bakarak değerin az dış gebelik olabilir düşürelim dedi napcam 4-5 haftalığım ağrım ve kanamam yok normal herşeyim sadece şişkinlik var ve çok sivilcelendim hamilelik hormonundan diye düşünüyorum sizce