Bhrrrr-nc Merhabalar. Son adet tarihim 20 kasım. Dört gündür belirtilerim var ve dört gündür test yapıyorum hepsi ya hayalet ya çok çok silik çıktı. Bu sabah kan verdim beta 46 çıktı. Daha önce kimyasallarım oldu sevinsem mi üzülsem mi bilemedim. Regl tarihime göre 3+3 günlük oluyor ama reglim düzensiz o yüzden kestiremiyorum. Sizce nasıl değer?
Patito__ Bhrrrr-nc gayet guzel ve haftanla uyumlu cnm 48 saat sonra tekrr kan verin İnsallah bukez Rabbim nasip etsin saglikla aminnnn 🌸
defnevedoruk Bhrrrr-nc canım bende 57 ile öğrendim 2 gün sonra 114 oldu bir daha da baktırmadım gayet çabuk öğrenmişsin hatta 1-2 kere daha baktır sonra doktora gidersin
Berrakk39999 Bhrrrr-nc adet tarihinize daha var ona ragmen bu değer gayet iyi hayırlı olsun inşallah saglıkla ilerler🌸
ogul_can Bhrrrr-nc merhaba canım aarkadaşım da aynı senin gibiydi düzensiz adet ve adetine 5 gün varken kan verdi betası 42 çıkmıştı 2 gün sonra kan verdi 500 çıkmıştı 2 gün bekleyip kan vermeyi denemelisin inşallah artar 🌺
Bhrrrr-nc Patito__ için rahatladı çok teşekkür ederim ☺️ iki senedir istiyoruz ve iki kere de kimyasalım oldu o yüzden korktum aşılamalarımda negatif gelmişti. Tüp bebeğe başlayacaktık sürpriz yaptı bize, inşallah değerim yükselir inşallah 🤲🏻♥️
Gmom_ Patito__ canım sen bu konularda daha bilgilisin sana sorabilirmiyim bir yorum yapsan 3,17 3,58 7,22 14,02 42,65. Beta değerlerim hepsi de birgün birgün nasıl sence burda çok şey okuyorum kimyasal dış gibi olabilme ihtimali varmıdır ya
Bhrrrr-nc defnevedoruk yaaa harikaa, çok mutlu oldum şuan 😍 peki reglinizin kaçıncı gününde öğrenmiştiniz? 🌸
Patito__ Bhrrrr-nc insallah Rabbim nasip etsin Tup bebekden once son çıkış hamile kalan cok okudum İnsallah saglikla nasip olsunda onlara gerek kalmasin 🌸
Bhrrrr-nc Berrakk39999 ay inşallah 🤲🏻 çok teşekkür ederim içimi öyle güzel rahatlattınız ki anlatamam 🌸
Patito__ Gmom_ gidisat ii gozukuyor cnm Ole hepmz onlra kafayi takiorz en guzeli okumamak ve cok arastirmamak Suanlk hersy yolunda insaallah Birkez de dort gun sonra ver bence daha verme sonra kese icin bekle derim
Gmom_ Patito__ çok kafamı taktım yazılanlara sonra okudukça aynı belirtileri yaşamaya başladım sinirlerim bozuldu nezaman ki bıraktım okumayı ozaman düzeldim kesem nezaman gözükür şuan 3+4 gözüküyor adet günüm yarın
Patito__ Gmom_ kesen iki gunde bir iki kat seklinde hesapla cnm 2000-3000 arasi olunca gidin Bence 3000/4000 en iisi erken gidince goremiorz buseferde ondn sitrese giriorz. Bende onceden okuordm cok kotu hissediordm kendmi hatta okuyup uzulp lekelenme olmstm onceki hamilelgmde oyuzdn okumayin hicbsy ve arastirmayin Herkesin yasadigi ayri ve unutmayalmki naparsk yapalim kadermizi degistiremeyiz yasanack yassnck oyuzdn sitrese sokmyalm kendmizi ve bu güzelliğin tadini ciksrin eziyet etmeye gerek yk kendmize.
Sssbbbs Bhrrrr-nc doktora gözüktünüz mü acaba belki aspirin vs başlar inşallah sağlıkla ilerler bu sefer