Baharmerve Alone hâlâ hastanedeyiz canım çok şükür sütüm artmaya başladı damla sayesinde sanırım. Az önce 100 ml götürdüm oğluşuma 🥰
Alone Baharmerve yaaaa bak işte 🥰 hayırlı olsun canım yavrularımız da sağlıkla çıksınlar inş bir an önce
Alone Baharmerve ben iyiyim cnm şükür. Bebiş aynı küvezde işte. Her gün gidip süt götüreceğim çıkana kadar. Bgn gittim gördüm dünden bugüne bile değişmiş geldi gözüme 🥹
Baharmerve Alone ah canım 🥹🥹 çok çok iyi anlıyorum seni. Tez zamanda gelsin bebislerimiz evlerimize inşallah
Alone Baharmerve iyiyim cnm çok şükür. Bebeğimde yavaştan kilo almaya başladı. Beslenme sorunu vardı az az daha iyi olmaya başladı çok şükür hala tam istenilen düzeyde değil ama buna şükür. Tahlilleri felanda temiz çıktı. Bugün kucağıma verecekler ten tene temas edecekmişiz çok heyecanlıyım 🥹
Alone Baharmerve kaç gün sürdü sizin ? bugün doktorumuz eğer emmesi güzel olursa beslenmesi düzene girerse haftaya hafta içi alırsın 2 kilo olmasını beklemem dedi 🤲🏻 her gün gidip emzirmeyi deneyeceğim inş emerse bir an önce kavuşacağız
Baharmerve Alone bizim 4 gün kuvezde kaldı solunum sıkıntısı yoktu zaten sonra da anne bebek uyum odasında bir gece kaldık dün taburcu olduk
Baharmerve Alone biraz sarılığımiz oldu hastanede yattık geldik şuan iyiyiz doğum kilosuna az kaldı. Çenesi küçük ve zayıf olduğu için memeyi tutamiyo bende sağıp veriyorum canım. Siz ne yaptınız
Alone Deebg ben aynı işte yavrumun gelmesini bekliyorum. Her gün hastaneye git gel git gel, süt sağ felan derken psikolojik olarak çok iyi olduğum söylenemez ama bedenen iyiyim şükür. Sen naptın doğumun ne zaman ❤️
Deebg Alone az kaldı inşallah kavuşacaksınız bebeginle 💛 benim salı günü doğumum biraz korkuyorum ama doktor tarihi uzatmak istemedi tam 37+1 oluyor ama 2 haftada gerilik var bebişte
Alone Deebg kilosu 2 yi geçtiyse bişey olmaz Allahın izniyle. Ciğerleri felan gelişmiş oluyor genelde o haftada 🫶 iyi düşün iyi olsun. Sağlıkla kavuş yavruna 🤲🏻