Sağlıkla büyütün bebeğinizi inşallah
Yoğun bakım çok zor bi süreç malesef ben iki çocuğumda da yaşadım. Bende geçen ay 36+2 de 3300 gram oğlumu dünyaya getirdim hiç emme yapamadı denedik nefes almakta çok zorlandı 8 gün yoğun bakımda kaldı bazı şeyler kiloyla da olmuyor malesef. Benimde hiç sütüm gelmemişti çok ağlıyordum ama sonra bebeğimin bana ihtiyacı var deyip toparlandım annem hoşaf yapmıştı onu ve bol su içtim bir de sürekli sağım yaptım önceleri bir damla bile süt gelmiyordu sağımı hiç bırakmadım düzeldi çok şükür