Hiçbir şey götürmenize gerek yok.
Anneye bile her şey veriliyor. (Lohusa bezi gibi)
Ben bebeğime kıyafet götürmüştüm ama giydirmeye vaktim olmadı o ayrı :D
Bebek genelde sizinle aynı odada kalıyoruz zaten yani ben böyle tercih etmiştim ben giydirip çıkarıyordum hep kıyafetini. Temizleri eve bırakmıştım 😅