Arzulu Ayshababy benimde çok var önceki sezeryan türliyede oldu burada normal olur büyük ihtimalle korkuyorum biraz açıkcası
Starkmama21 Arzulu sadece hastane çıkışı kendime gecelik iç çamaşırı galan koyucam evet çocuğa kendi eşyalarını kullanıyorlar
Arzulu Starkmama21 Yani ben giydirmek istemem hastane kıyafeti verebilirim sanırım bunları giydirin diye
Starkmama21 Arzulu almıyorlar diye biliyorum ve temiz diye duydum bir çok yakınım doğum yaptı kimse şikayetçi değildi kıyafetlerden bezlerden falan altını onlar değiştiriyor emziremiyorsan onlar besliyor falan
Ayshababy Arzulu almasalar bile odaya geçtinde degişebiliyorsun arkadaşım dogurdu ani oldu için eşya goturememiş o yüzden ordan vermişler ama hijyenik olduna çok guvenmedim dedi yanında bir kadin daha varmiş o istedi şeyi giydirmiş
Ayshababy Starkmama21 hangi taraftasiniz acaba bizim bu tarafta izin veriyorlar bebeye eşya getirmeye çunku oburleri hep bebeklere falan giydiriliyor ne kadar temiz olur emin olamayız
Arzulu Starkmama21 14 haftalık ama nelerle karşılasacağımı bilmediğim için korkuyorum biraz o yüzden her detayı öğrenmeye çalışıyorum
Arzulu Starkmama21 güzel büyük şehir ama biz Bad Kreuznach dayız kasaba küçük sakin ☺️ mutlu huzurlu çizgi film tadında
Starkmama21 Arzulu ben senden önce yapıcam allahım izniyle tecrübelerimi paylaşırım inşallah o zaman bende kıyafet falan götürürüm