Guzelanne56 Bende 37+6 haftalığım 24 aralıkda spinal sezaryen olacağım, anestezi doktoruna dün söyledim bende panik atak var, önce sakinleştirici yaparsınız değil mi dedim, bebeği almadan sakinleştirici vermiyoruz bebek çıktıktan sonra veriyoruz dedi, ama doğumdan önce tansiyonun falan çıkarsa iyi hissetmezsen direkt uyuturuz dedi, ve bunlar beni hiç tatmin etmedi açıkçası, panik yapmamaya çalışacağım mecbur, uyumak istemiyorum doğduğunu görmek istiyorum bebeğin. 🥲