sedamusa Merve_kucuk benimde sat 8 Eylül ve bende 11+1 de gittiğimde doktor tahmin de bulunmadı herşeyimiz aynı ☺️ 10 gün sonra kontrolüm var inşallah sağlıklıdır ve cinsiyeti öğrenirim 🌸
Melikeakkc Senakaran 13+2 olucaz hala mide bulantıları devam sabah prişamsız duramıyorum 😕 daha bi hazırlık yapmadım 😝
Hasret18ayaz Senakaran benim ilkindede bundada 8 temmuz gösteriyor ama ilk bebeğim 30 Haziran’da doğdu gosterenden erken bekliyorum o sebeple 😂😂😂
Senakaran Hasret18ayaz anladım hayırlısı olsun bende ilk çocuğum sezeryan bu da öyle olursa 1-2 hafta erken olur ama 30 Haziran gösteriyor bakalım 🥰
Senakaran Ay maşallah hanımlar hepimiz hayırlısıyla kucağımıza alırız inşallah çoğunluk kız bebişşş bende 31 aralıkta öğrenmeye gidicem inşallah gösterirse hayırlı sağlıklı olsun gönlümde ki kız rabbim herkesin gönlüne göre versin inşallah 🥹🥰💙🩷