_asli1123 Melisahmet bende 12+2 deyim 🥰 doğum ne zaman oluyor bizim canım birde hafta perşembe randevum var ikili test yapacak birde cinsiyet tahmini yapacağım dedi ban 💕
Ela3466 Senakaran 14+4 den merhabalar henüz cinsiyeti bilmiyoruz takvimde Haziran 6 diyor ama kuvvetle erken geleceğini düşünüyorum ikinci gebeliğim 🫶🥺
Rabia_Han_Dikmen97 Senakaran 12+1 haftalığız bizde salı 17 Aralık 2li aramamız var sizce cinsiyet öğrenebilirmiyiz 27 haziran beklenen doğum tarihi bizimde
Berryone-34 Senakaran bugün tam 13 hafta ikili taramaya girdik ama göstermedi 31 Aralık da tekrar gidicez
Merve_kucuk sedamusa Bendeee 🫠 Sat 8 Eylül. Cinsiyeti öğrenebildiniz mi? Ben 11 haftalıkken gittiğim de doktor tahmin de bulunmadı. Ay sonu gideceğim belli olur inşallah
Birbenbirbebek Kumsal28 erkek dedi ama 😂 gönül kızdan yanaydı değişeceğini sanmıyorum pipisi yumurtalıkları filan diye gösterdi çünkü 😂 sizin ne
RabiaK27 Senakaran 12+3 günlüğüz haziran 24 görünüyor tahmini doğum tarihi evlilik yıldönümünde geliyor galiba tosbikim🥺😂
sedamusa Merve_kucuk benimde sat 8 Eylül ve bende 11+1 de gittiğimde doktor tahmin de bulunmadı herşeyimiz aynı ☺️ 10 gün sonra kontrolüm var inşallah sağlıklıdır ve cinsiyeti öğrenirim 🌸