Sumiire Bugün doktorum rapor etti aldım 400 tl verdim bir kutuya 😒 ne anladım rapordan. Gen testi vermiştim eğer problem çıkarsa raporu değiştirebiliyor muyuz? Gen testi yapıpta kullananların raporunda ne yazıyor ve kaç para ödüyorsunuz
TugceOrak Sumiire kuzum yeni oldu bu daha. Ben de 2 hafta önce alırken öğrendim. Devlet oksapar karşılamıyor artık raporun olsa bile. Doktorun veya raporun alakası yok bununla. Eczacın açıklama yapmadı mı ?
gokcekocyigiit Sumiire raporla 3 kutu oksapar a 400 TL ye yakın ödedik biz geçen ay, bir yanlışlık olmasın sizinkiler?
Sumiire TugceOrak en enox a rapor çıkmış eve gelince baktım eczacıda normalde 1200 küsür dedi bende çok üstelemedim ama enox yerine bunu veriyorum demedi
Sumiire Kevser_1 rica etsem e devletiniz varsa raporunuzda gerekçe olarak ne yazmış doktorunuz bakabilirmisiniz
Sibel_burgu Ah ah iğne vurmaktan kolum göbeğim mosmor olmuş bi an önce doğum yapıp kurtulmak istiyorum 😢
Sumiire Sibel_burgu doktorum da bana dedi uzun ve yorucu bir süreç seni bekliyor diye ilk kızımda çok zorluk yaşadım bunda gen testlerini yapıp gerekiyor mu gerekmiyormu bakmadan hamile kalmayı düşünmüyordum ama nasip işte
gokcekocyigiit Mavikizkaracocuk 10 kutu yazmış bana ama ilk etapta 3 olarak veriliyor dediler normale göre uygun aldık biz baya
hamislikmii Bir kaç hafta önce fiyatlarında değişiklik olmuş bende 380 gibi bir fiyata bir kutu aldım gebelik raporu olduşunda bu şekilde çıkıyor parası
TugceOrak hamislikmii ben 3 kutu oksapara 900e yakın ödedim kuzum 2 hafta önce cumartesi. Çıktı da aldım eczacıdan çıkan farkla ilgili
Sumiire TugceOrak 600lük oluyor onlar 2tane sizin kullandığınız 400 lüktür bunların içinde 10 tane oluyor
PurpleRose Sumiire özele gidiyorum doktora doktoruö kağıda yazıyor. Özel olduğu için e reçete olarak geçmiyor. Aile hekimime götğrp gebe olduğumu söylüyorum özele gittipim içinde siz yazar mısnz diyorum kağıdı gösterip yazıyor