@Guloo123 sezeryan esnasında yapıldı ekstra bir ağrım sizim olmadı 2 çocuğum var bu zaman da 3. Çocuğa bakmak için para birikimi olması lazım bana göre 2 çocuk ideal yani oyle pismanlik yasamadim çünkü bunu esimle konusurak yaptırdım çünkü eşler de imza atıyor evraklara