Guloo123 Nursl7 gezentianne kac yasinizdasiniz acaba bende düşünüyorum ama sürekli bi vazgeciriyolar daha gençsin falan
gezentianne Guloo123 33 yaşındayım♥️ 2. yi bile çok düşündük şimdi ogluma ve kızıma ancak güzel bir gelecek kurabiliriz. Okul masrafı sosyal etkinlikler bir de ben çalışıyorum zor yani 3. fikri hiç düşünmedik o yüzden bağlatayım kafam rahat olsun
sevgi_bidak fatmakyn 2 prensim var ❤ 2017 şubat 2019 ocak 🥰 şu an 29 haftalığım ve oda prens oda şubat olacak allahın izniyle ❤ bu kadar yeterli diye düşünüyorum 😆😆
Guloo123 Nursl7 peki pişman falan oldunuz mu birde sezeryan esnasındami baglattiniz ekstra agriniz siziniz oldumu
Bglmmrn Simge04 sizin çok erken olmuş tebrik ederim gerçekten benim oğlumda iki buçuk yaşında ikinciyi düşünürken bile korkuyorum 26 yaşındayım biraz daha vaktim var sanırım siz kav yasindasiniz 😊
Simge04 Bglmmrn Kızım uysal olduğu için (masallah diyim) dedim arka arkaya olsun birdaha uğraşmayım 😅 27 yaşındayım
Bglmmrn Simge04 oğlum zor olduğu için çok korkuyorum aslında iki korkum var hem rahatlığa alışıp sonradan yapamamak şimdide yapsam yetememe korkusu
TgceDfne fatmakyn Bir kızım var birde oğlum olacak 34 haftalığız 😊💙 2 tane benim için yeterli diye düşünüyorum. Rabbim sağlıkla büyümeyi nasip etsin tüm evlatlara 🌼
2Princess1Mom fatmakyn 1 kızım var 5 yaşında ikinciyi bekliyorum. 9 haftalık şuan 🥰 Bunu da sağ salim kucağıma alsam yeter diye düşünüyorum. Rabbim olmayana versin❤
Sumisali_ fatmakyn 2 yaşında ve 46 günlük iki kızım var hamdolsun. Başka da istemiyoruz Rabbim onlara sağlık versin. 3.yü benim bünyem kaldırmaz zaten 😁
Gamzeli_03 fatmakyn iki oğlum var büyük 6 yaşına girdi küçük de ,7 aylık ikisi de sezeryan üç eşim istiyor kızlara bayılıyor kız olur belki diyor ama nasip diyorum bende zaten iki sene kadar olmuyor iki sezeryan arası 🙈