1rabia1 ya benim de aynı durum var 23. Haftayım bir haftadır karnım taş gibi oluyor hep gün içinde iki doktora söyledim ikisi de normal dedi ritmik düzenli olursa sıkıntı ağrı ile birlikte dediler ama ben çözemedim gün içinde hep sert çünkü nts falan istemediler