Kızlar bugün kontrolüm vardı.yaklaşık 10. Haftadan beri kasılmalar karnımda sertleşmeler var. Yani 15 dakika arayla sertleşiyor birden taş gibi sonra bırakıyor karnım normal oluyor. Doktora anlattım nstye bagladı. Herhangi birşey cıkmadı çünkü 10 dakika falan sürdü o 10 dakikada da son dakikasında hafif kasıldı nst de cıkmadı nerdeyse. Magnezyum vs vitaminleri alıyorum. Endol diye bir ilaç verdi 6 saat arayla iç diye onu kullanıyoruö. Benim gibi karnı sertleşen varmı 😔