Sssbbbs Lolli 2 kez kimyasal geçirmişsiniz bende aynı şekilde geçirdim. Ben sizin yerinizde olsam erken öğrenir kan verirdim hemen doktora giderdim belki ilaç vs başlar diye doktorlar bana öyle söyledi çünkü inşallah vardır ve sağlıklı olur🌸
Sudetmlk Lolli bende adetime 1 gün kala yapmıştım silik çıkmıştı çok siz 4 gün önce yapmışsın ve bence hamilesiniz ikinci çizgi görünüyor 🥹🙏🏼
Mommytu Lolli benimde böyleydi 4 5 gün kala başka testler de yaptım git gide belirginleşti bir kaç gün sonra tekrar yapın vardır inşallah
Tinkivinkidipsi Lolli adetime 1 gün varken silikti ama bundan daha net gözüküyordu adet 5 gün gecikti tekrar yaptım çok net 2 çizgi vardı lütfen biraz sabredin çok erken varsa da çıkmaz
adatuna Lolli prodoctorda varsa doğrudur gibi geliyor ama benim 6 gün varken baya belirgindi. Yumurtlamanızı takip ettiniz mi kaç gün geçti
Lolli adatuna ben ovülasyon yapmadım. Akıntımın fazla olduğu günler değerlendirdi. Takvime göre 3 Aralık tı. O dönem de yumurtladığımı düşünüyorum belirtilerimden