ayseamineinci benim de ilk gebeliğimde suyum gelmişti ama ne sancım ne açılmam vardı. Hastaneye gittim yatışım yapıldı suni sancı verdiler öğleden sonra açılmam oldu ve doğurdum. Devlet hastanesi bu yönden çok iyi. Hatta sancıyla sezeryan istedim diye doktor kızdı yok sezeryan falan normal yapacaksın diye.