Ne kadar saçma ya sırf keyfi için seni hemen kesip biçmeye meraklı. Su gelince hemen bebeğe bi zarar mı gelicek sanki? Ben suni aldım suyum bi anda boşaldı ondan kaaç saat sonra doğum gerçekleşti. Ne doktorum ne ebem asla sıkıntıya sokmadı beni. Doktorum proftu bu arada. Sende telaş yapma. Eğer hastanedeysen zaten seninle son ana kadar ebeler ilgilenir. Gerekirse suni al açılman hızlanır. İnşallh kolayca doğurursun. Bizlere dua etmeyi unutma. İkinciyi doğurucam az kaldı ama hâlâ heyecan ve panik var bendede.