Fatmanurakbltttt Hzlgns ben geçen sordum academi Fatma Çetin Pelit normal doğum 20 küsür sezeryan 24 küsür bişeydi
Egss Lotus ile konuştum ben kredi kartı ile çekince farklı nakit ödeyince farklı fiyat çıkartıyorlar bilginiz olsun kredi kartıyla 30-35.000 lira falan oluyor. Tabii ben suit oda falan da eklettim onlar ayrı
Bir-anne21 Fndsta47 ben siverekteyim Diyarbakır genessise sürekli gittim orda seval gündoğdu na gittim çok ilgili doğumumda orda olucak
busraelm Bende35+4 haftalık hamileyim Mehmet ağar a gidiyorum. Burada oda süsleme firmaları ile ilgili bilgisi olan var mı