cucunns12 Fndsta47 ben normalde Bülent Sezgin takipliydim ara ara İmran Ayhan’a uğradım😁şimdi uzun süredir de Emine çeliğe gidiyorum çok memnunum nasipse doğumu birlikte yapıcaz 36+2deyiz 🌸❤️
Hzlgns Misskokulum bende ona gidiyorum 12.haftadayım memnun musunuz acaba ben değiştirmeyi düşünüyorum
Misskokulum Hzlgns ben değiştirdim acıkcası Hüseyin görmüşe gidiyorum Fatma eskisi kadar çok detaylı bakmıyo yada bilgilendirmiyo Hüseyin bana daha ilgili geldi
Hzlgns Misskokulum bende değiştirmeyi düşünüyorum emre ekmekçi ve ahmet padak ismini çok duydum iyi olarak emre ekmekçi ye gitmeyi düşünüyorum fakat evime uzak kalıyor
Hzlgns arsaynl memnun musunuz acaba bilgilendirme açısından felan nasıl birisi bende doktorumu değiştirmeyi düşünüyorum
arsaynl Hzlgns çok memnunum doğumumu yaptım her şey çok rahattı güzeldi . Çok kaygılı bir hamilelik geçirdim ama Emre hoca sayesinde biraz daha iyi hissettim kendimi . Emre ekmekçiyi kesinlikle tavsiye ederim
Ebrumaral Kesinlikle Emre Ekmekçi diyorum. Hem gebelik takibi hem doğum açısından. Riskli bir durumunuz yoksa sık sık çağırmıyor zaten. 1500TL ama fazlasıyla değiyor. Kafamız çok rahat şekilde ayrılıyoruz her muayeneden sonra.
mdn9o Ben metrolife Kenan gengeç hocaya gidiyorum. Henüz çok yeni o yüzden şimdilik memnunum. Uzak olmasa kesinlikle Emre ekmekçiye giderdim.
Ugurbocegimm Kadir yaman nasıl? Ben yeni hamişim karar veremiyorum münevver Zehra Davutoğlu mu yoksa kadir yaman mı secsem diye