esracbn10 benimde hamileliğimin başından beri öyle bende üzülüyordum herşeyi yedim kendime çok iyi baktım bir türlü düzelmedi. Ama doktorum kafama takmamam gerektiğini 15 gün geriden gelmediği sürece bir problem olmayacağını söyledi. 1 hafta geriden gelmesi değil 2 hafta geriden gelirse sorun olur dedi.