Ben reglim bitince hamile olmadığıma emin olup soğan suyu yaptım, 1 sene gebelik istiyordum çok şükür soğan suyunu içtikten bir sonraki ay hamile kaldım. Belki denk geldi belki soğan suyu sayesinde oldu bilmiyorum ama ben soğan suyunun sayesinde olduğunu düşünüyorum. Soğanın suyunun ne zararı olabilir ki diye düşünüyorum. Gebe olmadığınızdan emin olup yaparsanız bişey olmaz bence, Allahım o güzel haberi almanızı nasip etsin inşallah en hayırlı ve tez vakitte🤍