snowglobe Brcuburci daha sonra evde giyebileceğiniz hamile pijamalarından alın derim. Emzrimeye uygun da olıyo. https://ty.gl/wfnn53p0i9ez3
Nesizade05 Brcuburci https://ty.gl/olpy7lzo5ui4l bide bunu aldım kumaşı o kadar güzel ki çok memnun kaldım ben
Brcuburci snowglobe evet bende öyle yapmak istiyorum ama karar veremedim Cok pahalı bişey almak istemiyorum☺️
Nesonunbeybi Nesizade05 ben bundan aldım eğer boyunuz uzunsa kapri gibi olur ben 174 üm kapri oldu ve düşük bel ben rahat edemedim kolları da kısacık
Nesizade05 Brcuburci ulan 73 kilo falanım L beden aldım doğumdan sonra da biraz bol olur belki ama.ben bol seviyorum pijamada
Brcuburci yeni_anne2 görsel varsa psylasirmisiniz hangir enk yakından bide yıkayınca cektimi ona göre beden almak lazım.sanirim☺️
yeni_anne2 Brcuburci tabiki yükleyim canim ama ben 60 kilo m beden aldım keşke bir beden daha büyük alsaydım
Brcuburci yeni_anne2 Bol gibi görünüyor aslında ozaman xl falanmi almam lazım benim acaba 75 kiloyum🤔