Pera-k Bende cok bunalirdim,eşim beni bazen 20 dk da olsa disari cikarirdi,cafeye götürürdü,orada bir seyler icip hava almak bana cok iyi gelirdi.Tabi cocuga annemle bakiyorduk ona birakiyordum uyutup gidiyorduk.Eger boyle bir imkâniniz varsa siz de yapın iyi geliyor az da olsa..