Aynı zamanda geçen hafta ben de 5+3 te kahverengi leke gördük doktora gittim hemen kese etrafında kanama olmamasına rağmen doktorum yatış verdi 2 gün gözetim altında kaldım ilk gebeliğimde yine aynı zamanlarda böyle lekelenmem olmuştu 6 gün sonra düşük yapmıştım o yüzden çok korkmuştum inşallah bir sorun yoktur sizde de Rabbim kucağımıza almayı nasip etsin sağ salim inşallah🤲🏻🤲🏻🤲🏻