Dorammm Kızlar acil bakar mısınız .2 gün önce hafif kahve renkli leke gördüm az önce de lavaboya gittim kırmızı renkli akıntım oldu hafif peçeteye geldi .daha önce de düşük yaptım çok korkuyorum bu durumu yaşayan var mı .
nnisanannesiii Dorammm gebelikte her kanama tehlikeli oluyor özellikle kırmızı kanamalar o yuzden hemen doktora görün canım progestan verir
EbruCeren06 Dorammm sakın korku panik yapma bende de beş haftalıkken çok yoğun bir kanama oldu tüp bebek bu arada doktora gittim keseyi gördüler bir sıkıntı olmadığını söylediler büyük ihtimalle sende de aynısı olacak ve prog Están verdiler stres yapma sakın
Eda42_ Dorammm Ama doktora gitmezsen burada mı hiç bir arkadaş yardımcı olmaz ancak yaşadıklarını anlatır kim olursa olsun kanama halinde Doktora gidilir en doğru bilgi sonucu doktor söyler bizler fikir veririz evladın için kendin için doğru olanı sen kendini bilirsin
plajterligi Dorammm kırmızı renkli kanama tehlikeli kanama. Korkunuz mu önemli bebeğinizin sağlığı mı? Acilen gitmelisiniz önlem alınacak durumdayken geç kalmayın lütfen 🫶🏼
tazeannesese Benimde o haftalarda leke geldi sonrasında kırmızı geldi acile gittim düşük tehdidi denildi progestan iğne we hap werdiler kullandım kanamam durdu bebeğin durumu iyi demişti. İhmal etmeyin acile gidin
Dorammm tazeannesese kan sulandırıcı kullanıyorum zaten progestan verirler kesin .inşallah bişi olmamıştır
Dorammm plajterligi tabi ki de bebeğim herşeyden daha önemli kötü haber almaktan çok korkuyorum .şimdi gidicem bana dua edin litfen .birtane bebeğimi daha kaybetmek istemiyorum
tazeannesese Dorammm inşaallah bebeğin iyidir. Zor bir durum sen de dua et rabbim kolaylaştırsın. Haberdar et bizi durumdan
tazeannesese Dorammm oh çok şükür çok sewindim yatıp dinlenin ayaklarınız altına yastık koyun birde bol su için su içmek çok önemli