Engel benimde 6 tane döllendi ama 4 embriyoyu 3. Günde dondurmuşlar emriyo az ise 3. Günde donduruluyomuş. aslında 5. Güne gitmesi daha iyi ama emriyo az ise bu risk alınmıyomuş öyle söylendi doktoruma sordum embriyo az çıkarsa labaratuvar ortamı ile rahim içi ortamı aynı değil o yüzden 3. Gün emriyosu daha iyi ilerleyebiliyor dedi doktorum artık bilmiyorum hayırlısıyla kolaylıkla sağlıkla olur inşallah 🥲🤲🏻