Arkadaslar benm gibi embriyo transferi olup biraz ağrılı gecen varmı ? Bende 16 yumurtadan sadece 1 tane embriyo döllenebildi onuda koyalım deneyelim dediler ve 25 yasındayım , sizdede böyle bu durumu yaşayan varmı kasıklarım karnım belim hala rahat yürüyemiyorum eşortman ı bile rahatca giyemiyorum bacagımı çekemiyorum kendime doğru korkuyorumda tuhaf hissediyorum benle bu durumdanolan varsa yazabilirmi🙏🏻