b-bg 3 günün sonunda kanamam oldu benim. Suyum da gelmiş ve bitmiş çünkü. Damla damla akinti gibi ama akintidan çok daha sulu geliyordu. Herkes dedi ki bana o su değildir su öyle gelmez. Dinledim… 3 günün sonunda sabah kanamayla gözümü açtım 5 buçukta hemen doktoruma yazdım acil gel dedi vs hastaneye girdikten tam 15 dk sonra ameliyathanedeydim
Ben de hiç anlayamadım herkes öyle olmaz böyle olur dediği için ama ders olmuş oldu bana…. Her gebelik çok farklı birbirinden. Bence doktora gidin en fazla eve geri dönersiniz eğer doğum değilse