kızlar dün gece tam uyumak üzereyken belime gaz sancısı gibi bir sancı vurdu çok fazlaydı birden nefesim kesildi sıklaşıcak mı nolucak diye beklerken uyumuşum tekrardan aynısı oldu yarım saat sonra falan birden uyandım sonra bidaha hiç uyuyamadım ama bidaha olmadı sancı böyle bişey mi 36+4 mukus şeklinde krem rengi koyu kıvamlı parçalar halinde akıntım geliyor 2 gündür ara ara