AyeGlKarabulut cuma günü hastanede şaka gibi ama iki tane aile bekliyo kızlarının doğum yapmasını dopumhaneden doğum oldu haberini bekliyolar hani. İki aileye de 9 ay boyunca erkek demişler ikisininde kızı olmuş 🙄 şok oldum valla yarın gene hastaneye gidicem 37+4 olucam yarın doktora sorucam kesin kız dimi diye 😂 son dakka golü yemek istemiyorm