Srpll_56 yani bebek ne kadar çok gelişti o kadar iyi görebiliyormuşuz da erken şeylerde mesela gelişmeyen şeyleri olabilir bu sayede Biz de korkuyoruz ne kadar geç olsa o kadar iyi mesela haftası 24 23 arası Bence idal diye düşünüyorum 22 Hatta 19 haftalıkken doktora gideceğim zaten kendi doktorumla konuşacağım detaylı da ultrasyon doktoru da söyledi 22 23 hafta arası yapıyoruz daha iyi olabilir dedi bebeğini görme açısından gelişmesi için Bence ideal yani 20 21 Olmazsa da 22 23 olur