Merhaba ben kendi deneyimimi sizinle paylaşmak istiyorum. Tabi siz bünyenizi alerjik yapınızı bilirsiniz lütfen ona göre uygulayın.
Nisan adet döngüm bitti -
Civan perçemi sabah akşam kaynattım tek başına içtim ki bazen unuttugum da oldu
Adetime yakın eşim yoktu asker oldugu için iliskide bulunmadım buda avantajdı aslında
Yumurtlama tarihimden önce hayıt otu + civan perçemi - aslan pençesi bunları aldım ve kullandım .
Adet günüm geldi çok afedersiniz ama kırmızı kan yerine mor gibi koyu renkte kan döküldü başlangıç kanı olarak . İlk defa olmuştu hatta ben korkmuştum . Normale dönmüştü daha sonrasında hatta koyu renk adetten ziyade daha bi taze kan oldugunu fark ettim . Rahmim temizlenmiştı .
Adetim bitmisti (mayıs)
Hayıt otunu kaynattım ve içtim yumurta çatlatması için . Aktarımda bi macum vermisti 1 tatlı kaşığı yedim ondan sadece
Ve diger ay hamileligimi öğrendim.
Tabi herşey Allahtan Ama bi sebep de aracı oluyor . Sizinlede paylaşmak istedim Rabbim sizede ve isteyen herkese nasip etsin inşallah
( kist için bekar arkadaşımada uyguladık yanında gün kurusu yedi doktor kistinin yok denilecek boyutta kücükldüğünü söylemiş