Masalceylan Kızlar adetim 12 gün gecikti soğan suyuna başladım ve fitil falan kullaniyorum regl masajida yapıyorum gelen yok napicm anlamadım randevuma da var dha bide bundan sonra olan ilişkilerden gebe olma ihtimali. Varmıki nasıl anlıcm kafan karman çorman
minikbebegim06 Masalceylan bilmediğiniz kist vs varsa soğan suyu iç kanamaya sebep oluyor ayrıca ilaç kullanırken böyle şeyler kullanmayın ters etki yapabilir belli olmaz
Baby_B Masalceylan benim arkadasim adeti gecikti diye sogan suyu icti adet olmak icin hamileymis bebegini kaybetti. Canim bi doktora gitseydin,kan falan verdin mi?
Patito__ Masalceylan her iliskiden hamile kalma ihtinali var oyuzdn sogan suyunu zort pirt kllanmaknne kdr yanlis Son zamanlarda bu bilincsizde tedaviyi cok goruyorum ve cok yanlis Son iliskiden sonra 15-20 gun bekleniyor hala adet gelniorsa test yapilr negatifse dr ilac verir Sonrdn hamile kalan gec dollenme yasayn ck var Misal bn bir hamulelgmde gecikmemin 6. Gunu 50 ile Suankinde gecikmemin 4. Gunu ogrendim adetten uc gun kala kan vermstim negatifti Dusun yok die kllansm neler olrdu Oyuzdn lutfen bilincsizce bnlri yapmayin. Hamilelik ihtimali varmi diye hastnelerde bile hep sorrlr bir ilac vermek icin ! Herkese bu uyarım once hamile olmadigini kesinlestirmek lazım.
october Masalceylan kuzum hangi egzersizi yapıyorsun? youtube’da kadın sağlığı tv’deki egzersizi yap pembe bir kapak yüzü var videonun. ben ne zaman olmasam onunla oluyorum.
Masalceylan Patito__ haklısın cnm ben Salı günü kan verdim bisey çıkmadı o yüzden başladım zaten yoksa asla yapmam öyle bisey
minikbebegim06 Masalceylan adetle atılmayan ve tespit edilemeyen kistlerde olabilir birde bence gebe kalmaya çalıştığınız dönemde böyle şeyler içmeyin kanda idrarda çıkmaz gebesinizdir bebek zarar görür
Musilk-1 Masalceylan hamile olmadığına emin ol önce canım ben menapoz a girince adet olmak için aslan pençesi çayi ve hayıt tohumu öğütülmüş çay yapip içtim benim tavsiyemle yapanlarda içti ve adet oldular hem FSH düsürüyor hayıt tohumu da yumurta kalitesi için
Patito__ Masalceylan salidan onceki hafta iliski olduysa ve ondn hamile kaldiysn negatif cikr. Bn adete uc gun kala kan verdm negatifti sonra regle olmadm 4. Gün gecikmem de kan verdim pozitifti Bunu anlatmya calisiorm okuyan tum arkdslr icin sdce sizin icin degil Bilincizce herkes son zmnlrda sogan suyu icior.
Masalceylan Patito__ doğru söylüyorsun cnm sağol ben en iyisi kendi kendime olmayı beklim olmassamda yine test yaparım yoksada elinde sonunda olucam sonuçta 😂
minikbebegim06 Patito__ daha kötüsü ne biliyor musun ben yaptım bir şey olmadı kesin için diye öneriyorlar maalesef. Sözüm post sahibi için değil
orkidemm_ Patito__ o kadar haklısın ki ve soğan suyu herkese iyi gelmiyor benim mesela tiroitlerimi yükseltiyor yani yavaşlatıyor çalışmasını diğer ay ancak değerim düzeliyor o yüzden herşey denenmemeli
Patito__ superstar_00 dedigim gibi son iliskiden sonra yirmi gune bakadr bekleyin yinede negatifse ozmn dr a gidin veya sokturucu tarzi kurler uygulayin Ama en guzeli dr a gitmek.
Masalceylan minikbebegim06 zaten randevu almıştım gitmek için de daha var randevuma o yüzden randevumu beklerim
Masalceylan minikbebegim06 bu arada ben kimseye bisey önermiyorum genel konuşmuşsunuz ama ben sadece kendi adıma fikir almak için yazıyorum bilen yaşayan varsa diye soğan suyuda herkesin bildiği bisey ben bekarken enfeksiyonum falan varkende içerdim ilk defa içtiğim bisey değil ama asla kimseye bisey önermem burda gördüğüm kadarıyla başladım bende hatta ki zaten bebeğin olma ihtimaline karşı asla böyle bisey yapmam Salı günü kan testi verdim yok diye başladım ama yine beklemeye aldım kendimi lütfen kimseyi zan altında. Bırakmayın
Masalceylan superstar_00 yok cnm test yaptım önce bariz pozitifti ama kan verdim negatif çıktı sali günü dhada yükselecek bi rakam değildi zaten 0.5 çıktı diğer türlü olsa ben beklerim de. Bence siz bekleyin 10. Günde öğrenenler falan var
minikbebegim06 Masalceylan ben sizin için söylemedigimi yazdım sözüm post sahibi için değil bu şekilde önerenler de var dedim üstünüze alinmanizi gerektirecek bir şey yok siz önermişsiniz de demedim dogal olarak zan altında bırakmış olmuyorum sizi.