Cansubadur Dimple23 42 ile hamile kaldım ben ve iştahım fazla yoktu. Yesem bile hiç kilo alamıyodum. Şimdi 55 oldum. Beslememde bişey yok biraz iştahlı yiyiyorum özel bişey yapmıyorm bnim yediğim direk oğluşuma gidiyor demkki 😁
Dimple23 Cansubadur oh maşallah ...bende bayaa iştahlıyım ...artık frenliyorum bazen kilolar aldı başını gidiyor ...ama kontrolüme daha var bakalım benim küçük kuzum nasıl 😍
Cansubadur Dimple23 hiç sormaaaa o kiloyu nasıl aldım 55 oldum inan bilmiyorum hiç 50 olğumu bilmem sabitti kilom şoktayım hala ama kılo takıntım yok alırsam alıcam artık napalım 😁😁
Dimple23 Cansubadur bende yaz boyu diyet yaptım spora gittim vücudum fit oldu 52 koluydum ...plansız bi grbelik şimdi oldum 62 korkuyorum tartılmaya
Cansubadur Türkiye genelinde veriliyormuş o grlar ama her bebek bir olmuyormuş. Normal olarak kabul edilen 630 ve 1200 gr diyor baktım şimdide..