Cansubadur Kızlar merhaba... 26 haftalık olduk dr gittik bugün 1094 olmuş dr baya iyi gelişimi neyl3 besliyosun ddide sizce bu kiloda bu hafrada olması iyi midir?🍀🙏👶🏻
Kosarer Cansubadur çok iyi maşallah bizde 24 haftadayız 558 gramız Dr. Gelişimi iyi diyor ama benim içim rahat değil
Yalinn8 Cansubadur canim 26 da 1040 tik gayet normal, haftasiyla uyumlu demisti. Olmasi gerekenin disinda zannederim dr larin da kendine has yorumlari olabiliyor.
Yagmurerol Cansubadur ben suan 26+6 yım, 1 hafta önce gittim doktora 1052 gr dı. Galiba bi tombis dogurucamm🤣 Gelisimi 1 hafta önde dedi😅
Cansubadur Kosarer canım sende 26 haftalık ol belkide h3men hemen aynı kıloda olucaz hızla buyuyor ya sıkma canını🙏
Cansubadur Kosarer Kosarer teşekkür ederiz ablası saol. Bende merak ettim acaba fazlamı yada bi sorun olur mu diye kaç kişi var acaba aynı gr olduğumuz.
Cansubadur Yalinn8 dr bir sorun yok gelişimi önde baya iyi besliyorsun falan ddi tek şekerden korkuyorum onuda yarın yaptırıcam inş
Yalinn8 Cansubadur niye oyle dedi anlamadim inan, bana haftasiyla uyumlu demisti, okudugum kitaplarda da haftasina gore bu kilo normaldi.
Yalinn8 Cansubadur bu arada niye oyle dedi derken kotu bise demis diye demiyorum ama bana normal denmisti sen de simdi ister istemez dr boyle dedi normal mi die biraz endiseli sormussun diye dr unun oyle demesi tuhaf geldi, yoksa sıkıntılik bi durum yok
Cansubadur Yalinn8 yok aslında kötü bişey demedi de ben merak ediyorum işte aynı haftada kaç kişi aynıyız diye
Yalinn8 Cansubadur evet evet kotu bise dememis zaten ama fazla demis bak ister istemez seker mi acaba die dusunuyosun, ki kaynaklara gore normal saglikli aslinda, ben simdi 32 yim hep haftasiyla uyumlu gitti o yuzden dikkatimi cekti
Cansubadur Yalinn8 evet onu dr demedi şeker çıkar diye çevremdeki bi kaç kişi diyince kafama takıldı çocuk kilo ıyı olursa fazla şeker olabilirmişim bnde korktum istr istemez 😏🙏
Cansubadur Dimple23 42 ile hamile kaldım ben ve iştahım fazla yoktu. Yesem bile hiç kilo alamıyodum. Şimdi 55 oldum. Beslememde bişey yok biraz iştahlı yiyiyorum özel bişey yapmıyorm bnim yediğim direk oğluşuma gidiyor demkki 😁