defne-33 tatlibebegim_ merhaba benim yumurta çatlatma iğnesi sonrası bugün 15.gün doktorum bugün test yapabilirsin dedi olumlu konuşmuştu ama negatif çıktı maalesef çoğunluk 2.de şans mı artıyor acaba
tatlibebegim_ defne-33 çatlatma iğnesini bilmiyorum ama aşılamada doktor bana 2 ve 3de tutma olasılığının fazla olduğunu demişti ama mutlaka kan ver
defne-33 tatlibebegim_ ikiside aynı şey diye biliyorum 3 gün sonra regli günüm olursam netleşicek zaten
tatlibebegim_ defne-33 ikisi aynı şey değil ki aşılamada eşinin spermlerni senin rahmine enjekte ediyolar