28kbr canım normalde ben doğal yollardan iki defa gebelik yaşadım ama biraz sıkıntılı süreçler atlattım yaşamadı bebeklerim erken doğumum falan var. En son doktorum bütün testlerime herşeye baktı yumurta rezervim düşük çıktı ondan dolayı istersen aşılama yapalım dedi. Adetimin son günü iğneye başladım ben 5 gün falan vuruldum sonra kontrol de yumurtan gelişmiş çaylatma iğneni gece vur dedi 36 saat sonra gittik tabi sabahında eşim sperm örneği verdi sperm ayıklama yapıldı. Daha sonra çok kısa bir işlemle aşılamam koyuldu. Yarım saat bulunduğum yerde yattım. Progestan başladı doktorum. Eve geçince de istirahat etmeye dikkat ettim ilk iki gün kalkmadım ayaklarımı havaya kaldırıp yattım. Bizi ilişki önerdi aşılama sonrası iki gün üst üste. 14 gün sonra sonuç pozitif canım