Fatoss994 Merhaba güzel anneler muhtemel doğum haziran olan anneler sohbet edelim biraz nasıl hissediyorsunuz hangi illerdesiniz gelin sohbet edelim 🥰
Reznbzkrt Fatoss994 merhaba haziran balına geliyor doğumum sezeryan oldupu için çok heyecanlı cinsiyeti öğrenemedim daha bir oğlum birden kızım olsun istiyorum 13+2 haftalığım ve bingölden yazıyorum ❤️
syldzn Fatoss994 bende Bilecik’teyim. Dün doktora gittim erkeğe benzettim dedi ocak 5-6 gibi tekrar gideceğim muayenemi Eskişehir’de oluyorum bakalım o zaman netleşir inşallah :)) 13+2 şuan
Yaprak_cansu8063 Fatoss994 15 haftalık olduk daha cinsiyeti belli değil ocakta tekrar gidecem haziranı iple çekiyorum ilk çocuğum olacak inşallah rabbimin izniyle iki tane düşüğüm oldu 😥❤️
Fatoss994 Bende denizlideyim 13+1 haftalığım bana cinsiyet söylemedi doktorum tam emin olunca söyleyecekmiş çok merak ediyorum bende 🙏nasıl geçiyor süreçleriniz inşallah sağ salim kucağımıza alırız hepimizde Reznbzkrt syldzn
Vildankkk Reznbzkrt günlerimiz ayni sağlıkla kucağımıza alalim inşallah bende öğrenemedim daha cinsiyetini
syldzn Fatoss994 inşallah canım :) bir kızım var 3 yaşında bu ikinci gebeliğim ama midem aşırı yanıyor ya resmen kavruluyor bildiğiniz gibi değil. Rennie aldım ama çok da içmek istemiyorum gece gündüz içsem anca . Senin nasıl geçiyor
Fatoss994 syldzn ben şükür iyiyim şuanlık ama 7 haftalıkken gelen yoğun kanamadan sonra 12.haftaya kadar istirahat yaptım şimdi de hafif lekelenme geldi korkuttu şükür bişey yok da dinlenme modum az hareket devam ediyoruz şükür 🙏Allah sağ salim kucağınıza almayı nasip etsin inşallah
Nimetyvs Merhaba. Bende Batmandan yaşıyorum. İlk defa anne olacağım. 11+5 günlüğüz. 13. Haftada gidip inşallah cinsiyetini öğreneceğiz. Tahmini Haziran sonu gibi doğacak miniğimiz :)
Fatoss994 Yaprak_cansu8063 sağlıklı olsun cinsiyet önemli değil ama insan merak ediyor değil mi 🥰🥰 sağ salim gelsinler inşallah
Melissayda 12+4 den selamlar haziran başı ya da ortası gibi gelecek miniğim cinsiyetimiz belli değil bir tane kızım var bir tanede oğlum olsun istiyorum rabbim sağlık versinde hayırlısı. Ankaradan yazıyorum ✋️☺️
betullale Melissayda merhaba aramızda bir gün var bende 12+3 üm :) benimde birtane kızım var ve Ankara dayım siz neresindesiniz 🥰
Huzurum-87 14 haftalığız 12. Haftada doktorum kız dedi doğumum haziran da nasipse yarın kontrolüm var bakalım kızımız nasıl
defnevedoruk Fatoss994 11+0 muhtemelen 20-27 haziran arası olur doğumum 2. olucak. mlsf berbat geçiyor 🤢
ozgekosaraytekin Merhabalar. 11+2 deyim. 2,5 yaşında bir kızım var. Haftaya yeni bebeğimizin cinsiyeti öğrenmeyi planlıyoruz inşallah. Tobb da takipliyim. Ankara dan yazıyorum.
Ahsnmhmt Fatoss994 12+6 yalovada yaşıyorum🥰 cinsiyeti henüz öğrenmedik merakla bekliyorum 14.haftada doktor kontrolüm var inşallah öğreniriz cinsiyeti 🙏
Glsmcglr Hayırlı geceler hanımlar bebde 9+4 ümm henuz ogrenemedim cinsiyetini şukurler olsun bir kız evladim var 3.5 yasinda . Karamandayım🥰