Herkese merhabalarr, ben tüp bebek annesiyimm, 2 gün önce su gibi boşalan bir kanama ile hastanede aldım soluğu kaybettim kesin derken kese göründü 🥹 kanamalar durmuşken bugün yine başladı, olabiliyormuş ama çok tedirginim, cumartesi günü çağırdı dr o gün tam 6 haftalık olacak duruyorsa meleğimm.. dualarınızı bekliyorum 🥹🙏🏻🤍