Adamasal2 endise etmeyin stres yapmayin fitili duzenli kullanıp dinlenin bende 5 haftalık ogrendim o zamandan beri kahverengi akintim var sata gore bugun 7 haftalik ama dün kontrolde 6+1 cikti bebegide kalp atisinida gorduk cok şükür. Hem progestam fitil kullaniyorum gunde 3 tane hemde iğnesini vurunmaya basladim, yani demem o ki stres ve üzüntüden uzak durun onlar çok güçlü allah ömür biçtiyse sımsıkı tutunuyorlar 🙏🏼