Ellaynagme Kızlar gebelik şekeriyle bas eden annişlere sorum. Arada kacamak yapıyormusuz? Kac gundur ac geziyorum valla, bi öğünde olsa kacamak yapmak istiyorum amma korkmuyorumda degil 🤔😢
FirdevsHarun Ellaynagme ay bende surada bir bekleyeyim cunku benim de sekerim yuksek cikti doktor diyetsyene yonlendirdi zaten 2 haftadir da dikkat ediyordum cok zorlasti her sey gercekten 😩
gamzedenizz Ellaynagme ben cok zorlaniorum valla ama bebişim saglikli olsunda da hiç kilo almadm bende ac geziprm ama arada kaciriorm
Nazandeniz Ellaynagme bende geçen hafta dr gittim.her gün şeker ölçümünyap dedi açlık 90-95 , tokluk 120-135 arası çıkıyor şimdi de insülin kullanman gerek dedi ama diyetle düşürmeye çalışacam.insülin kullanmak istemiyorum.77 günüm kaldı sağlık sıhhatli çocuklarımızı kucağımıza alırız inşallah
Usakli64 Ellaynagme Canim inan markete gittigimde alacak bisey bulamayip manava gidiyorum.. Ben yemekten 2 saat sonra olcuyordum 100-120 arasi cikiyor diye seviniyordum yanlis yapiyormusum 1 saat sonra ölçülecekmis bi baktim 150-170 cavdar ekmegini iyice azalttim birkac gündür düştü cok şükür.. Kacamak bi yana daha yedigimi azalttim doguma 8 hafta kala
Minigimgeliyor Kızlar ben de bu dertten müzdaribim. Diyet yapıyorum kendimce bi çözüm buldum. Sadece sabah kahvaltıda 1 dilim ekmek yiyorum öğle ve akşam bulgur ya da kepekli makarna yiyorum asla ekmek yemiyorum. Akşamüzeri de sütle beraber sağlıklı bi kurabiye önerdi diyetisten ondan yapıp yiyorum bazen. Şekerimi ölçtüm ama yükseltmedi o yüzden. Bi de markette protein bar buldum içinde hurma yumurta beyazı falan var hiç şeker ve koruyucu yok yazıyor onlardan yiyorum bazen. Yine tabi sütle. Şekerimi de ölçtüm yükseltmedi. İnşallah zararlı bişey yapmıyorumdur. Onun dışında da geçen hafta doktorum çok iyi gidiyosun bebek de sen de iyisiniz kilo açısından dedi o gün o gazla bi tane sütlü tatlı yedim🙈
Ellaynagme Minigimgeliyor senin iyiymiş yine, ben esmer ekmek bile yesem kahvaltıda şekerim cıkıyor, karbonhidrat hic bisi yaramıyor, napcagımı sasırdım, igne olacagıma yemem daha iyi diyorum ama bazende nefis 🤭 artık yeter diyor
FirdevsHarun Minigimgeliyor hangi kurabiyeyi aliyorsun canim neyi önerdi valla bende kendime alternatif atstrmaliklar ariyorim🙈😊
Minigimgeliyor Ellaynagme ben de kahvaltıda sadece 1 dilim kepek ekmeği yiyorum 2 dilim yersem şeker yükseliyor. Akşam ve öğlen o yüzden hiç ekmek yemiyorum. Sayılı gün çabuk geçer demişler sabret sabret:)
Ellaynagme Minigimgeliyor bide zor bir hamilelik gecirdiydim, 5 ay mide bulantısı cekdim, tam kendime geldim yicem artık derkene bu cıkdı 🤭
FirdevsHarun Minigimgeliyor kepek ekmegi degil de bir dilim tam bugday ekmegi yiyorum bende canim daha iyi oluyor bir de onu dene istersen
Minigimgeliyor Ellaynagme 50 günüm kaldı benim de. Ben alıştım böyle yaşamaya sen de alışırsın canım napalım. Doğurunca istediğimizi yeriz.
Zeynoveannesi Kızlar bende 24. Haftaya yeni girdim şeker testi yaptırcam ama siz test yaptırmadan önce yani şekeriniz çıkmadan önce kendinizde herhangi Bi belirti fadkettiniz mi mesela ben 1.si çok kilo aldım 2.si bol su içmeme rağmen çok ağız kuruluğu yaşıyorum bende gebelik şekeri çıkacağından korkuyorum bir iki haftaya kontrolum var bakalım beni neler bekliyor 🤷♂️
FirdevsHarun Zeynoveannesi canim benim yuklemeden once heo seker degerlerim normal cikiyordu yuklmeeyi bir yaptik yuksek cikti allahtan smdilik insulin degil de diyetle yurutuyoruz ama yukleme mutlaka yaptir ki net bir sonuca varabilesin
Sezin Ben ekmek hiç yemiyorum pilav makarna ama istediğim kadar et çorba yemek yiyorum şeker asla yükselmiyo ama bir dilim bile ekmek yesem çok yükseliyo bu nedenle ekmek pilav makarna yemeden yemek miktarınızı artırın,bir fe % 80 kakaolu çikolata yükseltmiyo bi deneyin derin eğer sizde de aynı ise bu şekilde yapabilirsiniz tatlı krizlerinizi bir de ayrıca meyve hiç yemiyorum oda aşırı yükseltiyor
Ayazbebek Bende bugun 50mg seker yuklemesi yaptırdım ve sonuc 140 olması gerekirken 184 cıktı doktorum bir test daha istedi ama bütün moralim alt ust oldu😞
Ellaynagme Usakli64 cavdar bugday hic bi ekmek yaramıyor malesef, komple karbonhidratı kesmek lazım, bugun kontroldede belirttim hocaya yapcak bişi yok yemicen dedi 🤭
Minigimgeliyor FirdevsHarun kurabiyeyi kendim yapıyorum tarif vereyim. Yaş yer fıstığını alıp fırında 15 20 dk kavurup 150 derecede falan kabuklarını soydum. Sonra onları rondoda iyice eziyorum yağı çıkana kadar fıstık ezmesi yapıyorum bu birinci adım:) ikinci olarak yulafı da rondoda un haline getiriyorum. 4 kaşık fıstık ezmesi 4 kaşık yulaf unu 2 kaşık kakao 4 kaşık keçiboynuzu özü(hünmap aldım eczaneden) 5-6 kaşık süt bunları karıştırıyorm. Kıvamı cıvık oluyo sonra da 2-3 kaşık kepekli un ekleyerek kıvam aldırıyorum yuvarlayıp fırına veriyorum. İkindide ara öğün olarak 2 tane yiyebiliyorum bi bardak sütle. Şekerimi de ölçtüm çıkartmıyo.