Eşimin ismi Salih 🥰
Yüzü güzel akıllı ve pratik bir insandır ve özellikle espri anlayışına hayranım 😅 o kadar iyi nasıl bulabildiğine şaşıyorum 🙈 Küçüklüğüde sakinmiş ne verirsen yermiş 🤭 sadece çok meraklıymış 🤔
eski bir anaokulu öğretmeni olarak ta evet Salihler genellikle sakin sempatik ve akıllı oluyorlar 🫶🏼