Sadelikveben-56
Bence çok güzel isim. İlla Berkecan mı olmalı. Ben hep eski usul isimler seviyorum. Oğluma Osman koyacam mesela☺️
Boşverin siz nasıl istiyosanız öyle koyun. Ya da eğer aranız iyiyse çok karışmayacaksa, kendi düşüncesi neymiş sorun, makul bi şeyse ortak bi yerde buluşur bi isim düşünürsünüz.